Planując działania marketingowe na następny rok, firmy często myślą o organizacji loterii konsumenckiej. Loteria zorganizowana według najlepszych praktyk pozwoli na osiągnięcie założonych wcześniej celów marketingowych.
ZWIĘKSZENIE ILOŚCI
KLIENTÓW
Zachęć potencjalnych klientów, aby przyszli do sklepu, stoiska lub centrum handlowego. Loteria jest skutecznym narzędziem, które pozwala przyciągnąć klientów do punktu sprzedaży.
STWORZENIE BAZY
DANYCH KLIENTÓW
Zmotywuj klientów do wypełnienia formularza danych, oferując ciekawe nagrody w loterii. Dzięki kioskom wyposażonym w ekran dotykowy możesz zbierać, wzbogacać lub modyfikować bazę danych.
ANIMACJA PUNKTU
SPRZEDAŻY
Ożyw swój punkt sprzedaży i wyróżnij się atrakcyjną loterią. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie obrotów, czy poprawa wizerunku marki, animacja jest niezbędnym elementem w życiu punktów sprzedaży.
BUDOWA OFERTY
ROZRYWKOWEJ
Organizacja ciekawej loterii umożliwia tworzenie pozytywnych relacji między firmą a jej klientem. Niezależnie od tego, czy jesteś marką, czy siecią handlową: oferuj rozrywkę swoim klientom aby chętniej odwiedzali Twoje punkty sprzedaży.
ZWIĘKSZENIE ŚREDNIEGO
KOSZYKA ZAKUPÓW
Loteria jest doskonałym narzędziem zachęcającym klientów do zakupów. Zwiększ swoją obecność w punkcie sprzedaży i daj swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe za pomocą terminali interaktywnych, zdrapek lub kuponów loteryjnych Lucky Voucher.
WZMOCNIENIE LOJALNOŚCI
KLIENTÓW
Organizacja loterii jest jednym z rozwiązań służących promocji lub wdrożeniu karty lojalnościowej. Udział w loterii można ograniczyć tylko dla posiadaczy karty lub jej posiadacze mogą uzyskać dodatkowe szanse w losowaniu.
OKAZJE NA LOTERIĘ KONSUMENCKĄ DLA TWOICH KLIENTÓW
Loteria jest dobrym narzędziem wsparcia sprzedaży przez cały rok. Należy jednak pamiętać aby zaplanować ją z dużym – conajmniej dwu miesięcznym wyprzedzeniem.
styczeń
- Nowy Rok
- Zimowe wyprzedaże
luty
- Karnawał
- Walentynki
- Tłusty Czwartek
marzec
- Wiosna
- Dzień Kobiet
kwiecień
- Wielkanoc
maj
- Dzień Matki
czerwiec
- Lato
- Festiwale muzyczne
- Dzień Dziecka
lipiec
- Wakacje
sierpień
- Wydarzenia sportowe
wrzesień
- Powrót do szkoły
- Jesień
październik
- Halloween
listopad
- Black Friday
- Cyber Monday
grudzień
- Zima
- Mikołajki
- Święta Bożego Narodzenia