Organizacja loterii jako narzędzie wzbogacania baz danych

Organizujemy loterie promocyjne aby:

BUDOWAĆ BAZY DANYCH 

Mimo, że zakupy internetowe są coraz bardziej popularne, większość przychodów generowanych w handlu detalicznym wciąż pochodzi ze sklepów stacjonarnych. Są one pierwszym źródłem pozyskiwania wiedzy o klientach – ich gustach , oczekiwaniach i nawykach zakupowych. 

ANGAŻOWAĆ KLIENTÓW

Animacja na kiosku interaktywnym angażuje klientów poprzez zabawę. Dzięki ciekawym grom loteryjnym instant-win (np. koło fortuny, jackpot, interaktywne zdrapki) zwiększamy motywację do podzielenia się swoimi danymi. 

LOJALIZOWAĆ KLIENTÓW

Mądrze wykorzystaj zebrane dane dzięki lokalnemu marketingowi, wysyłając klientowi bardziej ukierunkowane oferty. Daj managerom sklepów swobodę działania aby mogli odpowiadać na wyzwania biznesowe z pełną elastycznością.

Wdrożenie lokalnej strategii marketingowej klienta polega przede wszystkim na zbieraniu kwalifikowanych danych od osób, które często odwiedzają punkty sprzedaży. Maksymalizuj swoje wyniki z naszymi specjalnie zaprojektowanymi kioskami loteryjnymi i formularzami do kampanii gromadzących dane w sklepie. Dostępnych jest wiele formatów kiosków interaktywnych. Wszystkie nasze urządzenia można personalizować szeroką gamą grafik i gier.

Zdobądź nowych klientów, zdobywaj lojalność, angażuj klientów, wzbogacaj swoją wiedzę o nowych klientach.