Loterie promocyjne dla marki Lavazza

Zakończyliśmy dwie udane loterie zorganizowane dla marki Lavazza wzmacniające kampanię z okazji 50 rocznicy powstania kawy Lavzza Qualità Rossa. 

Loterie odbyły się na przełomie sierpnia i września w sklepach sieci Netto oraz Carrefour.

Klienci sieci kupując dowolny produkt marki Lavazza mogli wziąć udział w loterii i wygrać wspaniałe włoskie nagrody: kawy Qualità Rossa, kubki Rossa oraz nagrody główne – stylowe ekspresy SMEG (Netto) lub nowoczesne iPhone XR (Carrefour). 

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy!


W ramach organizacji loterii  i współpracy z marką Lavazza zajęliśmy się:

  • opracowaniem koncepcji loterii,
  • dostosowaniem globalnego Key Visual pod akcję loteryjną,
  • obsługą formalno-prawną,
  • stworzeniem strony loterii,
  • zakupem oraz dystrybucją nagród,
  • promocją loterii online.
organizacja loterii