LOTERIE ONLINE
I OMNICHANNEL
Wiemy jak zorganizować loterię we wszystkich kanałach sprzedaży
Zorganizujemy loterię promocyjną lub konkurs konsumencki dla Twoich klientów niezależnie od tego czy dokonali oni zakupów w sklepie fizycznym, sklepie e-commerce czy za pomocą aplikacji mobilnej. Kanał sprzedaży online rozwija się i liczba klientów kupujących w internecie stale rośnie. Dlaczego mamy wyłączać ich z organizowanych loterii i konkursów? Projektując mechanizmy loterii uwzględniamy w nich również zakupy dokonane w sklepach internetowych czy aplikacjach mobilnych. Omnichannel to dla nas jednakowa zabawa dla wszystkich klientów.
Formularz zachęcający do udziału
Celem strony loterii jest umożliwienie użytkownikowi uczestnictwa w jak najprostszy i najbardziej zachęcający sposób. Nasze strony posiadają 100% responsywny formularz zgłoszeniowy pozwalający na najlepszy user experience. Formularz zbiera również dane osobowe w celach marketingowych. Gotowe, wbudowane moduły pozwalają na wybór sklepu, nagrody, zadanie dodatkowych pytań czy dołączenie zdjęcia paragonu.
Animacje losowania nagród
Animacje losowania nagród
W naszym portfolio posiadamy szereg animacji, które uatrakcyjniają sprawdzenie wyników gry o nagrody natychmiastowe. Jest to między innymi e-zdrapka, koło fortuny lub proste gry takie jak memory czy quiz. Animacja dostosowana może być do loterii w sklepach stacjonarnych. Każdą z nich możemy również uruchomić w aplikacji mobilnej klienta dla zapewnienia zabawy 100% omnichannel.
Monitoring wyników
Dedykowany dla klienta panel do sprawdzania wyników i statystyk loterii w trybie real time, z podziałem na wszystkie kanały i punkty sprzedaży, między innymi liczbę zgłoszeń czy liczbę unikalnych użytkowników. Pozwala na szybkie reagowanie i optymalizację nawet w czasie trwania loterii.
Dalsza komunikacja z uczestnikami
Dalsza komunikacja z uczestnikami
Nasza ekspertyza i działania nie kończą się wraz z loterią. Aktywujemy uczestników w trakcie i po loterii – zachęcamy poprzez kampanię SMS lub email do dalszego udziału lub kolejnych zakupów.