Tegoroczna edycja loterii została dostosowana do dwóch typów klienta, które różnią się zarówno częstotliwością zakupów, jak i oczekiwaniami w stosunku do oferowanych korzyści przez Castorama Polska. Wdrożone rozwiązania na poziomie systemu kasowego sieci umożliwiły na etapie realizacji zakupów zidentyfikować jaki klient właśnie zakończył swoją transakcję: czy jest to klient detaliczny czy klient profesjonalny. Podchodząc zotrzymanym w kasie kuponem loterii uczestnik grał o nagrody natychmiastowe dedykowane dla niego. Odpowiednio były to karty Castorama i drobne nagrody rzeczowe oraz narzędzia wykorzystywane przez Profesjonalistów. Rejestracja do losowania nagród finałowych w loterii również brała pod uwagę typ klienta. Klienci detaliczni mogli wygrać środki na mieszkanie o wartości 500 000 zł, natomiast klienci firmowi grali o samochód dostawczy.
Wyniki loterii udowodniły, że mechanizm doskonale się sprawdził. Czytelna komunikacja, prostota udziału w loterii wraz z atrakcyjnymi nagrodami została bardzo pozytywnie odebrana przez klientów.
Nasze terminale loteryjne pozwalają na parametryzację gry zgodnie z przyjętymi założeniami dostosowanymi do zmieniających się oczekiwań rynku oraz rozwoju narzędzi digital.